Flappy 20-07-1996 - 02-08-2007

Hier kan je je overleden konijntjes herdenken. Mooie herinneringen ophalen; tekstjes, gedichtjes of foto's posten; je verdriet delen met andere mensen en afscheid nemen van je geliefde konijntje.

Flappy 20-07-1996 - 02-08-2007

Berichtdoor JoBoris76 » wo aug 01, 2007 11:52 pm

Met groot verdriet moet ik jullie vertellen dat Marco en ik vanavond Flappy hebben moeten in laten slapen.

Vermoedelijk heeft hij een hersenbloeding gehad en kon ik hem niet langer laten lijden. Ik was hem hooi aan het geven en hij viel ineens om en zijn ogen begonnen te tollen en zijn koppie bewoog ook heel raar. Toen wist ik het. Flappy ging mij verlaten. Ik ben blij dat ik hem niet te lang heb hoeven laten lijden. Hij is rond 23.55 uur rustig ingeslapen. Ik laat hem cremeren en ik wil een urntje in huis met zijn as.

Lieve Flappy.... na ruim 11 jaar je met veel plezier te hebben mogen verzorgen zal ik je nooit vergeten want je was mijn kleine wonderkeutelkont!!
Laatst bijgewerkt door JoBoris76 op vr dec 21, 2007 12:35 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Afbeelding
JoBoris76
Full Member
Full Member

Re: Flappy 20-07-1996 - 01-08-2007

Berichtdoor ericardtje » do aug 02, 2007 5:01 pm

ooooooooooh nee Flappie! :'(

Yolanda heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel sterkte hé!
Heel moedig van je!
Ik laat hier vanavond een kaarsje branden voor jullie en voor Flappie!
Dat heeft ie wel verdiend jouw lieve nijntje Flappie!
Ik weet dat het op dit moment zeer moeilijk is voor jullie daar, maar in ieder geval een hele dikke knuffel van ons hier allemaal en we proberen ons te troosten met de gedachte dat Flappie een geweldig mooi leven heeft gehad daar bij jullie en dat ie het niet beter had kunnen treffen bij jou daar!

Veel sterkte daar hé!
ericardtje
Administrator
Administrator

Keer terug naar R.I.P. lieve konijntjes