Vakantie

Hier kan je stemmen op polls, zelf een poll starten en je mening geven over resultaten van lopende polls.

Wat doe jij met je konijntjes tijdens je vakantie?

Ik ga niet op vakantie.
1
10%
Ik neem mijn konijntjes mee op vakantie.
1
10%
De konijntjes worden verzorgd door familie of goede vrienden tijdens mijn vakantie.
7
70%
Ik breng de konijntjes naar een konijnenhotel - konijnenopvang tijdens mijn vakantie.
1
10%
De buren passen op de konijntjes.
0
Geen stemmen
Ik blijf zelf thuis voor de konijntjes.
0
Geen stemmen
Ik breng de konijntjes naar een asiel en zoek een nieuwe thuis voor ze want anders kan ik niet op vakantie gaan.
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen : 10

Vakantie

Berichtdoor ericardtje » di mei 29, 2007 10:35 pm

De vakantieperiode komt er weer aan.  Dit wil natuurlijk zeggen dat we weer op reis vertrekken.  Binnen- of buitenland, het maakt niet uit.  We gaan allemaal een beetje relaxen en afkikken van het zware werk of het studeren.  Maar wat doen we dan met onze geliefde konijntjes?
ericardtje
Administrator
Administrator

Re: Vakantie

Berichtdoor JoBoris76 » wo mei 30, 2007 1:01 pm

Toen ik nog thuis woonde en met mijn ouders op vakantie ging nam ik Flappy lekker mee. We bleven toch in Nederland en ik wilde hem niet naar mijn oma ofzo brengen. Vreselijk! Alleen die gedachten al.

Nu ik sinds 5 jaar samenwoon gaan we niet op vakantie. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Flappy nu ook niet naar een opvang zou brengen omdat mij het risico te groot is dat hij overlijdt daar vanwege zijn leeftijd en ik geen afscheid meer kan nemen.

Ook onze poezels staan erom bekend dat ze niet eten en drinken als het personeel op vakantie is dus dat risico ga ik ook niet nemen. Dax eet ook niet als 1 van ons weg is. Die begint pas weer te eten als "zijn roedel" compleet is.
Afbeelding
JoBoris76
Full Member
Full Member

Berichtdoor ericardtje » wo mei 30, 2007 4:59 pm

jawadde dan heb ik nog geluk precies  :D

Mijn konijntjes aarden ook wel bij ons mama, maar misschien komt dat omdat ons mama ze rot verwend ... ;D

Maar ze ergens anders heendoen dan naar ons mama zou ik ook niet zien zitten hoor!
Gelukkig dat ons mama dat zo graag doet konijnsitten  ;)
ericardtje
Administrator
Administrator

Berichtdoor JoBoris76 » wo mei 30, 2007 5:02 pm

ericardtje schreef:jawadde dan heb ik nog geluk precies  :D

Mijn konijntjes aarden ook wel bij ons mama, maar misschien komt dat omdat ons mama ze rot verwend ... ;D

Maar ze ergens anders heendoen dan naar ons mama zou ik ook niet zien zitten hoor!
Gelukkig dat ons mama dat zo graag doet konijnsitten  ;)

Als mijn moeder nog zou leven zou ik de zorg misschien ook wel kunnen overlaten aan haar als ik precies zou opschrijven wat hij moet hebben en om hoe laat maar toch zou ik dan niet lekker weggaan.
Afbeelding
JoBoris76
Full Member
Full Member

Berichtdoor Lilian » wo mei 30, 2007 5:05 pm

Ik breng ze naar een konijnen pension.
Dan heb ik tenminste ook vakantie ook al is het maar voor 3 á 4 dagen.
Groetjes van Lilian
en de konijntjes

Afbeelding

www.lilianskonijnen.web-log.nl

Minnie we zullen je nooit vergeten
Lilian
Hero Member
Hero Member

Berichtdoor tresor: mijn gek konijn!! » zo jul 08, 2007 11:32 am

ik breng de dieren altijd naar de familie of vrienden. Dan weet ik zeker dat ze het goed hebben.
tresor: mijn gek konijn!!
Newbie
Newbie

Berichtdoor Lore » za jul 04, 2009 3:28 pm

Hoi,

Ik heb de laatste keer toen we 5 daagjes weg gingen, mijn konijntje naar een vriendin gebracht met al het hebben en houden van mijn lieve schat.
Nu lees ik dat er een paar onder jullie zijn die jullie lieveling meenemen op vakantie.
Hoe gaat dat in zijn werk en wordt het konijntje niet ziek tijdens de reis? Dat was mijn vrees tot nu toe en daarom heb ik Bolleke thuisgelaten maar als dat geen probleem oplevert voor het konijn dan neem ik hem natuurlijk liever mee.

Laat me gerust weten hoe ik Bolleke best vervoer en welke benodigdheden ik allemaal moet meenemen voor mijn lieveling.

Alvast bedankt,
Lore
Lore
Newbie
Newbie

Keer terug naar Polls