mijne whoopi

Hier kan je terecht met al je vragen over ziektes en kwaaltjes van je konijntje.

mijne whoopi

Berichtdoor Fons » wo nov 14, 2007 6:52 pm

Hey allemaal,

Mijn konijn wil niet meer eten. Sommige dingen wel zoals appel, maar hij eet normaal droogvoer en da wilt hij niet. Drinken doet hij ook in mindere mate. De dierenarts gebeld, en die beweert dat er mssn iets mis is in zijn mond want whoopi lijkt wel ng honger te hebben, maar als je hem dan iets wil geven, wil hij et niet. De dierenarts zei dat we eerst andere dingen moesten proberen zoals andere voeding, als het dan ni beter is moet hij onder narcose voor in zijn mond te kijken. dat is natuurlijk een risico want hij is al 5 jaar oud.

Iemand ziet gelijkenissen of heeft wat tips, laat maar weten!!
Fons
Newbie
Newbie

Re: mijne whoopi

Berichtdoor ericardtje » do nov 15, 2007 4:57 pm

Mja das inderdaad wel een probleem!  Laat whoopi nog keuteltjes?  En zijn die normaal droog en hard?  of zijn ze plat en vuil?

Als ie nog normaal keutelt is dat al een kleine geruststelling!  Als ie niet of nog weinig keutelt zou ik niet wachten om naar de dierenarts te gaan want dan is er iets serieuzers aan de hand...

Heb je al eens geprobeerd om zelf in zijn mondje te kijken?  Misschien is er een probleem met de tandjes en soms kan je dat zelf al wel een beetje zien.
Als je er niet gerust in bent zou ik niet twijfelen en recht naar de dierenarts gaan!

Verzorg hem maar goed en laat ons weten hoe het met hem gaat hé! ;)
Veel beterschap!
ericardtje
Administrator
Administrator

Keer terug naar Gezondheid en ziekte