Binky maar weer eens...

Post hier de mooiste foto's van jouw konijntje.

Binky maar weer eens...

Berichtdoor JoBoris76 » ma apr 21, 2008 2:48 pm

Afbeelding

Afbeelding

Hij heeft een echt koppie van een Ned. hangoordwerg gekregen.
Afbeelding
JoBoris76
Full Member
Full Member

Re: Binky maar weer eens...

Berichtdoor ericardtje » wo apr 30, 2008 6:45 pm

Hihi wat een mooi koppie!  Hoe gaat het intussen met Binky?
Wat is ie fel gegroeid hé Yolande!  ;)

Hoe gaat het voor de rest?  hier alles prima, wel rustig op het nijntjesforum hier wegens tijdgebrek van mijn kant uit...mijn twee nijntjes joske en juulleke zullen binnen twee maand de aandacht moeten gaan delen want mijn ventje en ik verwachten ons eerste kindje  :D
ericardtje
Administrator
Administrator

Berichtdoor JoBoris76 » wo apr 30, 2008 6:48 pm

ericardtje schreef:Hihi wat een mooi koppie!  Hoe gaat het intussen met Binky?
Wat is ie fel gegroeid hé Yolande!  ;)

Hoe gaat het voor de rest?  hier alles prima, wel rustig op het nijntjesforum hier wegens tijdgebrek van mijn kant uit...mijn twee nijntjes joske en juulleke zullen binnen twee maand de aandacht moeten gaan delen want mijn ventje en ik verwachten ons eerste kindje  :D

Met Binky gaat het goed hoor. Als het goed is is hij nu wel uitgegroeid alleen kan hij nog een breder koppie krijgen. Ook is hij ondertussen gecastreerd (weet niet of ik dat hier heb vermeld) omdat hij begon te rijden op de poezels.  ;D

Wat leuk dat jullie een kindje krijgen!! Wanneer moet je gaan bevallen?? Weet je al wat het wordt? Ik ben 5 maart weer tante geworden van een nichtje. Mijn broertje is voor het eerst papa geworden. Wel apart hoor omdat hij altijd zei dat hij geen kindjes wilde en nu hij dus eerder een kindje heeft dan ik.
Afbeelding
JoBoris76
Full Member
Full Member

Berichtdoor ericardtje » za mei 03, 2008 9:13 pm

Hihi mijn konijntjes rijden ook continu op mekaar, maar het zijn twee meiskes dus ik lig er niet zo van wakker!  Kleine konijntjes kunnen er niet van komen zo hé  ;D ;)

Ikzelf moet bevallen op 17 juli 2008 dus nog ongeveer twee maandjes afhankelijk of ons kindje te vroeg of te laat zal komen...  We kennen ook het geslacht al sinds januari, maar dat blijft nog even een geheimpje tot ons kleintje er is  :D
Mijn ventje wou aanvankelijk ook geen kindjes en zie nu twee jaar later: hij is er relaxer onder dan ikzelf, ik die al van mijn twintig jaar sta te springen om aan kindjes te beginnen!  Pas op begrijp me niet verkeerd: ik kijk er nu ook superhard naar uit maar soms bespringt mij zo het gevoel van "oei, het gaat toch allemaal lukken hé eens ons kindje er is..."  Maar dat is naar het schijnt typisch een momentje van schrik voor zwangere vrouwen  ;D
ericardtje
Administrator
Administrator

Keer terug naar Fotohoekje