Ze zat al maandenlang in een veel te kleine kooi in een dierenspeciaalzaak.
Een vriendin van me had de konijnenopvang gecontacteerd, maar zij hadden een lange wachtlijst, waardoor ik haar zelf ben gaan ophalen.
Flappie is ondertussen gevaccineerd tegen myxomathose en VHS, ze heeft evenals haar vaccinatieboekje.
Haar nageltjes zijn ook netjes bijgeknipt.
Ze is een héél lief knuffelkonijn! Laat zich heel graag aaien en zal ook NOOIT bijten!
De reden waarom ik voor haar een nieuwe thuis zoek, is omdat ik zelf al een koppeltje heb (ram en voedster) en de voedsters elkaar écht niet kunnen luchten...
Er was een plaatsje vrij in de konijnenopvang, maar die ligt op anderhalf uur rijden van mijn huis en is niet echt haalbaar...
Flappie mag GRATIS weg samen met haar ruime kooi van 120 op 60 cm.
Ze krijgt hier onbeperkt hooi, een eetlepeltje biks en regelmatig verse groentjes zoals witloof, radijsjes, wortelloof, selder,... (géén sla!)
Ze gaat enkel naar een GOEDE THUIS! Bij mensen die verstand hebben van konijntjes en waar ze bij voorkeur ook een gecastreerd rammetje uit de opvang als vriendje krijgt.
Indien ze dit niet krijgt, wil ik wel dat ze ruim voldoende aandacht krijgt!
Flappie dient ook regelmatig vrije uitloop te krijgen, ze heeft wel een ruime kooi maar een konijn moet dagelijks z'n pootjes eens kunnen strekken!
Denk jij dat je haar een goede thuis kan geven? Stuur dan een mailtje naar kabriz@hotmail.com
Ik ben van Zottegem, Oost Vlaanderen.
Foto: