Gecastreerd mannetje zoekt nieuwe thuis HELP!!!

Voor alles wat je in de andere rubrieken niet kwijt kan over je konijntjes, kan je hier terecht.

Gecastreerd mannetje zoekt nieuwe thuis HELP!!!

Berichtdoor Tianiz » do feb 25, 2010 4:09 pm

Hallo,

Ik had 2 jaar geleden een mannetje gekocht. Het ging zo goed dat we dachten aan nog een tweede konijntje bij te kopen, zodat het eerste niet alleen zat. Ik wilde zeker zijn dat ze samen konden dus ik wilde een vrouwtje waardoor ik ons eerst konijntje heb laten castreren. Bij de aankoop van ons tweede konijntje hebben wij de verkoper laten zien voor een vrouwtje. Na een halfjaar bleek dat we toch een mannetje hadden. Ik heb dan direct ons tweede konijntje ook laten castreren, maar het heeft niet geholpen. Ik moet ze zoveel mogelijk uiteen houden en als ze toch samengeraken vechten ze. Zo hebben ze allebei al permanente verwondingen overgehouden. Het is echt een hele stress situatie, zowel voor mij als voor hen. Het is echt met pijn in mijn hart maar ons tweede konijntje moet weg. Het is een hangoor konijntje, ros/bruin en een klein beetje groot uitgevallen. In haar oortje heeft hij een snee overgehouden van een van hun zoveel gevechten.

PLEASE HELP MIJ! Ik wil het konijntje niet naar een opvangcentra of asiel doen, maar zo kan het niet meer verder.
Tianiz
Newbie
Newbie

Keer terug naar Allerlei