Konijntjes in huis

Hier kan je terecht met al je vragen rond de dagelijkse verzorging van je konijntje.

Konijntjes in huis

Berichtdoor Vke » zo nov 16, 2008 12:15 pm

Hallo allemaal,

Toen het nog beter weer was buiten zette ik ons Nijntje buiten in de tuin terwijl ik haar hokje proper maakte en huppelde ze vrolijk over het gras. Nu het zo'n regenweer is zou ik Nijntje binnen willen laten huppelen. Ik heb mij een rennetje aangeschaft zodat ze toch wel wat extra ruimte heeft en niet op de tapijten of bij kabels zou kunnen komen. Nu vraag ik mij wel af wat jullie voorzien voor de plasjes en kakjes... Ik heb hier al een paar keer iets over teddy stof gelezen, maar weet niet goed wat dit is... Geven jullie me raad?

Bedankt,
Veerle
Vke
Newbie
Newbie

Re: Konijntjes in huis

Berichtdoor ericardtje » di dec 02, 2008 2:57 pm

Ik had er uiteindelijk niet beter op gevonden dan het gedeelte van de vloer waar het rennetje staat te bedekken met kranten en die dagelijks te verschonen...maar onze konijntjes hebben geen zin meer om zindelijk te zijn dus vandaar de miserie hier!  Ik had wel een aparte bak die eigelijk enkel diende om hun behoefte in te doen, maar die van mij weigeren dit te doen in de bak.  Maar ik weet wel dat als je vroeg genoeg met zindelijkheidstraining begint, je een konijntje zindelijk kan krijgen hoor!  ;)
ericardtje
Administrator
Administrator

Keer terug naar Algemene Verzorging