Een tijdje geleden had Zita kleintjes, maar deze zijn na een dag gestorven. Indertussen is alles goed met Zita, maar nu heeft ze 2 dagen geleden weer kleintjes. Yuuki is onmiddelijk weggezet geweest.
Ik was eerst bang dat ze het niet zouden halen, maar ze leven nog alletwee.
Maar nu is er iets anders gebeurt. Zita's kooi heeft een afgescheiden deeltje (waar ze inkan met een inkom zegmaar). De kleintjes lagen eerst gewoon in de kooi, maar gisterenavond heeft ze ze herlegd. Ik dacht dat ze ze alletwee onder dat 'afdakje' had gelegd maar daarstraks heb ik gezien dat er maar 1tje daar ligt (open en bloot zeg maar), en de andere ligt helemaal bedekt nog in de kooi (ik zag het enkel omdat het bewoog).
Nu ben ik bang, ik weet niet waarom ze dat doet, en wat ik ervoor kan doen. Ik heb schrik dat ze het weer niet gaan halen. Ze ademen wel nog alletwee. Maar ik stel me er vragen bij
(het is ook lang geleden dat ik babykonijntjes heb verzorgd/gekregen dus het is weer wat ver in mijn geheugen)
Ik heb nu wel daarstrax geprobeerd ze weer samen te leggen, maar toen ik net ging kijken lagen ze weer apart.
Ik weet niet goed wat te doen nu