8 weken oud konijntje

Hier kan je terecht met al je vragen rond de dagelijkse verzorging van je konijntje.

8 weken oud konijntje

Berichtdoor stephanie.bart » za sep 11, 2010 2:04 pm

ik heb gisteren een konijntje van 8 weken oud gekocht op een veiling, ze zeiden dat het een automatisch grasmachien was, ook al heb ik geen gras, het geld ging naar mijn stiefvader. maar ja, het is de eerste keer dat ik een konijntje heb, hebben jullie tips voor mij.
ze is wel tam enzo, maar ja, ik blijf met vragen zitten. zoals de vraag: wat mag ze allemaal eten, hoe kan ik haar buiten laten zonder dat ze gaat lopen vanwege ik geen tuin heb, dus moet ik naar het plein ofzo.
wat speelgoed kan ik ze geven zodat ze zich kan amuseren.
en het grootste probleem is dat ik 2 kinderen heb, eentje van 2 en eentje van 1 jaar, dus ze zijn wel erg luid en zij schrikt telkens, wat kan ik daar aan doen. ik kan niets anders dan ze in de living plaatsen in een konijnenkooi, maar wil ze dolgraag laten rondlopen in huis, maar wat heb je zoal van spullen waar ik ze in kan zetten zodanig ze niet weg kan en de kindjes er niet aan kunnen.
graag jullie hulp, kan ik echt gebruiken.
het is een meisjes van 8 weken, enig idee voor namen??? ik dacht aan speedy, maar dat is meer voor mannetjes.
stephanie.bart
Newbie
Newbie

Keer terug naar Algemene Verzorging