ik kom even om wat raad vragen als ik mag? Ik heb al enkele jaren 2 konijnen en nu voor de eerste keer een nestje joepie!! maar de vreugde duurde niet lang, nu 4 dagen na de bevalling is ons princes'ke gestorven
Ze heeft 6 schattige lieve kleine weesjes achtergelaten. Kben al naar de dierenkliniek in Ijzendijke geweest om te vragen wat ik nu moet doen. Kheb van dat speciaal melkpoeder meegekregen en een ganse bundel met advies.
Dat lijkt allemaal heel duidelijk in theorie maar in praktijk lukt me dat toch niet zoals het zou moeten om die eten te geven. Gisteravond hebben er maar 2 enkele druppeltjes gedronken en de rest wou dat niet.
Heeft iemand soms wat praktische tips hoe dat gemakkelijker kan verlopen? Kweet dat het een hele karwei is en wil er echt alles voor doen om ze te redden, dan blijft er toch nog iets over van ons princess'ke he

) al rond loopt kan je ook gewoon wat melk in een bakje doen en vergeet ook geen water he zo leert ie ook drinken uit een bakje
heb hem nog mogen wassen ook want zen oogskes plakten toe van de melk, kga er n handleiding moeten bijgeven of n brilleke
mijn zoon kwam ook nog ééns kijken en kon alleen maar bevestigen