Mijn vriend wil heel graag een wit konijn en ik vind vlaamse reuzen prachtig . Nu heb ik iemand gevonden die dat dus heeft en nu moet ik nog even afwachten of ze een voedster over hebben . Ik hoop het zo
Ja vlaamse reuzen zijn geweldig hé! Maar dat zijn konijntjes die zoooo groot worden Je kan dan eigelijk al niet meer van konijn"tjes" spreken hé... Maar het zijn in ieder geval heel schone beestjes en van karakter zouden ze ook ideaal zijn! Het is alleen een kwestie van voldoende plaats hebben hé!
Veel plezier en succes ermee in ieder geval! Laat ons zeker weten hoe het gaat lukken met jullie aanschaf hé
Amai, een Vlaamse Reus, da's inderdaad een megagroot konijn! Maar ik hoop voor je dat het lukt, want je zal er alleszins veel plezier aan beleven! Je zal er alleszins veel plaats voor nodig hebben, maar je zal zeker héél véél liefde ervoor terug krijgen!
Eerst vond ik niets aan die grote konijnen maar ik begin ze steeds leuker te vinden. Maar ik vind wel dat je daar heel veel ruimte voor moet hebben en die heb ik niet jammer genoeg.
grote konijnen zijn wel heel lief! Ze hebben nog een zachter karakter dan hun kleine dwergbroertjes en zusjes...
Maar ik neem er zelf inderdaad ook geen groot wegens plaatsgebrek. En zo een beestje heeft het recht op een ruim hok en voldoende bewegingsruimte vind ik!!
Wat spannend allemaal, hoop van harte dat er een voedster bij zit Zou zelf nooit een vlaamse reus nemen omdat ik de ruimte er niet voor heb, maar ze zijn geweldig om te zien.
Een vriendin van mij had vroeger zo één en die luisterde bijna zoals een hond. Die liep los in de tuin, en als je die riep, kwam die heel vrolijk aanhuppelen. Elke keer. Ik stond daar toen echt versteld van
Vlaamse Reuzen vind ik ook erg leuk. Maar ben meer fan van de hangoren en zou graag een Franse Hangoor willen. Heel misschien komt die er ooit eens maar dan moet ik wel meer ruimte hebben.
Vind het alleen erg jammer dat ze niet zo oud kunnen worden als dwergjes.
Tadaaaaa , hier is ze dan . ze heet Sneeuwwitje (Witje)
Ze was wat schuw in het begin maar het gaat steeds beter . Ze mag in huis rondlopen , dus ruimte genoeg , als ik er bij ben natuurlijk . S'Avonds gewoon in de kooi .