gezocht: Ned. dwerghangoortjes

Iedereen die overweegt om een konijntje in huis te nemen kan hier terecht met al zijn vragen.

gezocht: Ned. dwerghangoortjes

Berichtdoor _x_Catherine_x_ » ma apr 27, 2009 7:33 pm

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar 2 nederlands dwerhangoortjes...

Weet iemand een goede fokker in de buurt van Overijse, Tervuren en de regio daarrond?

Op het internet vind je er verschillende, maar vaak zie je zo dat die dieren enkel gehouden worden om er geld uit te slaan en van zo iemand weiger ik iets te kopen...
Aan de ene kan je zeggen dat je op die manier toch op zen minst zorgt dat 2 konijntjes een goed leven gaan hebben, maar als iedereen stopt met van zo'n mensen iets te kopen dan moeten ze ook stoppen met hun handeltje...

Dus een goed adres van een echte dierenvriend, die niet kweekt om te kweken, maar uit liefde... dat is hier zéér welkom!
Laatst bijgewerkt door _x_Catherine_x_ op ma apr 27, 2009 7:37 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
_x_Catherine_x_
Newbie
Newbie

Re: gezocht: Ned. dwerghangoortjes

Berichtdoor ericardtje » zo jun 21, 2009 7:49 pm

Eens informeren bij vzw Jodipro?  Dat is een organisatie die thuisloze konijntjes opvangt en een nieuwe thuis voor ze zoekt!
Je kan hun link vinden op onze linkpagina!
ericardtje
Administrator
Administrator

Re: gezocht: Ned. dwerghangoortjes

Berichtdoor Marnix » wo sep 09, 2009 6:35 pm

Hallo,
Wij hebben sedert vandaag 7 hangoor dwergkonijntjes.
Wij hebben enkele maanden geleden 2 konijntjes gekocht voor onze kindjes bij Tom&Co in Waver.
De verkoper had ons gezegd dat het 2 wijfjes waren maar blijkbaar was zijn kennis in natuurkunde niet zo goed want anders kunnen we hier spreken over een onbevlekte ontvangenis.
Ik vermoed dat ze binnen 2 maanden groot genoeg zullen zijn om weg te doen.
Wij wonen in Ottenburg.
Indien U geïnteresseerd bent, laat U ons iets weten ?
Dank U,
Marnix. :)
Marnix
Newbie
Newbie

Keer terug naar Aanschaf