prairiehond

Iedereen die overweegt om een huisdier in huis te nemen kan hier terecht met al zijn vragen.

prairiehond

Berichtdoor moedertje » za dec 02, 2006 10:58 am

hallo ik ben trotse eigenaar van 12 prairiehondjes
het zijn hele lieve knaagdiertjes , ze hebben wel veel aandacht nodig maar dat is hier geen probleem
ook zit ik in een vereniging van prairiehondjes onder de links hier op deze site kan je onze link vinden van onze website
wij doen ook verschillende dierenbeurzen zo hebben we vorige week op de dierenhappening gestaan ook voor de eerste keer met een grote kooi waar een deel van mijn prairiehondjes in zaten , die hebben daar het weekend van hun leven gehad met het vele aandacht die ze kregen van de kinderen en mensen s'avonds waren ze wel uitgeput , maar ze waren verder heel lief zelfs een paar profecionele fotograven zijn foto's in de kooi komen nemen van ze waar wij een beetje verbaast stonden te kijken dat ze heel lief waren voor die mannen , dus zijn ze heel sociaal , maar je moet wel oppassen met ze zeker in de winter want dan kunnen ze vaak aggresief zijn door hun hormonen die ze niet kwijt kunnen maar dat geven ze wel aan en dan kan je best ze met rust laten tot ze zelf weer aangeven wanneer ze weer aangehaald willen worden
hebben jullie nog vraagjes erover stel ze gerust ik wil er een zo goed mogelijk antwoord op geven
moedertje
Newbie
Newbie

Re: prairiehond

Berichtdoor Chantal » za feb 10, 2007 2:23 pm

Ik wilde altijd al heel graag een prairie hondje.......maar weet niet in wat voor kooi ze moeten, wat ze eten, binnen of buiten, waar je ze kan kopen, etc Weet er dus helemaal niets van ???  :-\
Chantal
Newbie
Newbie

Berichtdoor Lilian » ma maart 05, 2007 8:04 am

Lijkt me leuk,want in dierentuinen vind ik ze altijd heel erg leuk,maar ik heb toch ook al heel vaak gehoord dat ze niet geschikt zijn om als huisdier gehouden te worden.Heb er ook geen voorstelling bij,omdat ik ze alleen maar ken als dier uit de dierentuin.
Misschien wil je wel eens wat foto's plaatsen zodat ik er een beter beeld van kan krijgen.Ik vind ze heel leuk om te zien.
Groetjes van Lilian
en de konijntjes

Afbeelding

www.lilianskonijnen.web-log.nl

Minnie we zullen je nooit vergeten
Lilian
Hero Member
Hero Member

Berichtdoor buster1111 » wo maart 14, 2007 4:40 pm

Vroeg me ook af of je er misschien foto's van wil plaatsen .
Vind het hele grappige dieren  ;)
buster1111
Newbie
Newbie

Keer terug naar Aanschaf